Článek Chybí. Mnoha a velmi.

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Chybí. Mnoha a velmi.

24. 07. 2015 - 21:41

ceskawcela: Vyjádření k výpadku stránek K 213

Tomu, koho zajímá, proč dosud nefungují stránky K 213, bych rád sdělil následující.
Moje svědectví se podstatně liší od názoru Jirky Fialy, a právě proto si je dovolím zde prezentovat.
Byl jsem jím pověřen k tomu, abych na stránky po čas jeho věznění vkládal články, které odtud posílá, což jsem poctivě činil až do poloviny června t.r. , kdy bohužel vypadly.
Ihned, začátkem června t.r., jakmile přišlo upozornění od amerického providera tohoto webu GoDaddy, jsem se snažil sehnat člověka, který má chod stránek na starosti, což jest současný admin - jistý D.G. Přes nesčetné opakované pokusy o kontakt se mi ovšem dotyčný na e-mailu neozval, a jiný kontakt na něj jsem neměl, a ani se mi jej nepodařilo nikde získat. Podotýkám, že základní povinností administrátora stránek je jejich nepřetržitý technický servis a povinnost pohotově reagovat kdykoli v případě potřeby. Kdyby tuto svou práci poctivě vykonával, musel by na výpadek stránek okamžitě reagovat, což vůbec neučinil, a dodnes ani nedal o sobě vědět. Toto jeho nevysvětlitelné chování zakládá důvodné podezření z toho, že mohl se stránkami cokoli podniknout bez vědomí jejich uživatele.
Proto jsem se okamžitě obrátil na bývalého admina M.K. Ten se přes svou časovou tíseň se mnou kontaktoval, a sdělil mi, že veškerá přístupová hesla předal již dávno novému adminovi. Když jsem mu sdělil, že je nedosažitelný, velmi ochotně mi přes své zaneprázdnění vyhověl a spolu s kolegy F.H. a P. C. kontaktovali providera se snahou, aby se znovu uvedly do provozu. Stanovisko providera nebylo však vůči nim vstřícné s poukazem na porušení smlouvy ze strany uživatele – včasného nezaplacení tzv. webhostingu v ceně cca 143 dolarů na další 2 roky. Nebyli jsme jím zřejmě zhodnoceni jako oprávnění zástupci uživatele s ohledem na to, že jsme neznali přístupová hesla, která zadával pouze současný admin.
Možná však existují ještě další důvody, jež nám však nebyly sděleny, a provoz tudíž obnoven nebyl. Přesto jsme se asi po dobu 3 týdnů neustále snažili, abychom jej přesvědčili, ale vše bylo marné. M.K. na tom dokonce pilně pracoval i během své cesty na Borneo, i poté přímo odtud, a F.H. zaplatil ze svého provoz stránek na 3 měsíce. Přesto dodnes zůstal provider neoblomný a odmítá jej obnovit.
Jirka Fiala mi odmítá věřit, že jsme podnikli vše, co bylo možné, a proto celou věc svěřil nedávno T.D., jemuž jsem rovněž poskytl všechny požadované dokumenty a informace – ale ani jemu se to nepodařilo.
Toto všechno snad každému rozumnému člověku stačí jako důkaz mé maximální snahy o to, aby stránky během Jirkova věznění fungovaly a aby byly po jejich výpadku znovu zprovozněny. Případné výtky kohokoli na adresu mou a v textu jmenovaných přátel, kteří se sami nabídli k pomoci, jsou tímto doufám definitivně bezpředmětné.

Pavel Havlíček

---
ceskawcela.pise.cz

28. 07. 2015 - 09:22

ing. l. balvín: Kto verí, že väznenie Ing. J. Fialu, zneprístupňovanie stránok K213 a likvidácia stránok K213 je prostá náhoda? My nie. je to súčasť činnosti najväčšieho organizovaného zločinu sveta, oddelenia na výrobu nemysiliacich otrokov a likvidáciu mysliacich ľudí a normálnych rodín
Naša organizácia vznikla už za socializmu, ilegálne. Po prevratu bola 1.organizáciou, ktorá sa dala zaregistrovať pod názvom Zväz mužov Slovenska, neskoršie Únia mužov Slovenska - Hnutie pre rodiny. Ako najstaršia rodinná organizácia máme mnohé skúsenosti s domácou aj medzinárodnou činnosťou smerujúcou k oslabovaní a izolovanie organizácie a mňa ako predsedu od obyvateľstva.
Upozorňujem, že domáci a globálni nepriatelia našich organizácií sa neštítia používať aj prostriedky ničenia zdravia a životov!
Upozorňujem, že k izolácii predsedu K213 od sveta uväznením a likvidáciou stránok je potrebné prirátať aj činnosť Američanmi ovládaných médií. Nevšímavosť a cenzurovaníe takmer všetkých zmienok o uväznení Ing. J. Fialu je ďalším dôkazom, že média majú jediného pána. Pána, ktorý naväzuje evidentne na fašizmus.

28. 07. 2015 - 09:22

ing. l. balvín: Kto verí, že väznenie Ing. J. Fialu, zneprístupňovanie stránok K213 a likvidácia stránok K213 je prostá náhoda? My nie. je to súčasť činnosti najväčšieho organizovaného zločinu sveta, oddelenia na výrobu nemysiliacich otrokov a likvidáciu mysliacich ľudí a normálnych rodín
Naša organizácia vznikla už za socializmu, ilegálne. Po prevratu bola 1.organizáciou, ktorá sa dala zaregistrovať pod názvom Zväz mužov Slovenska, neskoršie Únia mužov Slovenska - Hnutie pre rodiny. Ako najstaršia rodinná organizácia máme mnohé skúsenosti s domácou aj medzinárodnou činnosťou smerujúcou k oslabovaní a izolovanie organizácie a mňa ako predsedu od obyvateľstva.
Upozorňujem, že domáci a globálni nepriatelia našich organizácií sa neštítia používať aj prostriedky ničenia zdravia a životov!
Upozorňujem, že k izolácii predsedu K213 od sveta uväznením a likvidáciou stránok je potrebné prirátať aj činnosť Američanmi ovládaných médií. Nevšímavosť a cenzurovaníe takmer všetkých zmienok o uväznení Ing. J. Fialu je ďalším dôkazom, že média majú jediného pána. Pána, ktorý naväzuje evidentne na fašizmus.

24. 07. 2015 - 22:52

saxana: https://www.google.cz/search?q=Ji%C5%99%C3%AD+Fiala&rlz=1C1QJDB_enCZ620CZ624&espv=2&biw=1280&bih=923 &tbm=isch&imgil=WrXHb2uX05Uk2M%253A%253BI8VXegMizHi65M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.novinky.cz%2 5252Fdomaci%25252F131809-on-line-chat-lidr-nespokojenych-otcu-jiri-fiala.html&source=iu&pf=m&fir=WrX Hb2uX05Uk2M%253A%252CI8VXegMizHi65M%252C_&usg=__eV_QDTJl_89A46xB8HsNz-jKSRs%3D&ved=0CC0QyjdqFQoTCIOO gf3P9MYCFcFbFAod3kMOlw&ei=eKKyVYPyMsG3Ud6HubgJ#imgrc=WrXHb2uX05Uk2M%3A&usg=__eV_QDTJl_89A46xB8HsNz-j KSRs%3D

25. 07. 2015 - 12:29

zdenek: Je zcela nezpochybnitelne, ze Pavel a Jirka udelali vse pro obnoveni chodu stranek.
Ceho si vsak malokdo vsiml, je skutecnost, ze stranky vypadly navzdy po zverejneni kritickeho clanku na novou ministryni Kultury, t.j kritika na vladu (jako drive clanek Ovci babicka, Pelikan atd.).
Domnivam se proto, ze za vsim stoji miliardar a estebak Babis a jeho vliv na admina - admin a ta spolecnost v USA jsou uplaceni, aby K213 uz nebyla k otevreni!

25. 07. 2015 - 12:59

zdenek: Zazalovani admina v CR nema zrejme smysl.
Soudy, ktere by o tom mely rozhodnout jsou rady, ze si ted na ne nikdo neposviti.
Ten posledni clanek na K213 se tykal ministryne Valachove - t.j. skolstvi a ne kultury.

25. 07. 2015 - 13:53

pr: U Valachové aspoň to příjmení sedí. Krásná to tlama z anatomického hlediska. Jinak jsou zde mezinárodní právo a úmluvy o ochraně duševního vlastnictví, platné i pro Amíky. Takže jen otázka času, kdy K213.cz se na internetu jako nesystémové, nezávislé a objektivní medium objeví znovu. Zvratky z babišových MF Dnes, Lidovky či z bakalových HN či Křetínského Blesku atd. jsou jen k zblití.

25. 07. 2015 - 14:28

saxana: Přiznávám, nový OZ jsem stále ještě nečetla a obchodní právo je právě v tomto zákoně. Tak od boku - jedná se o zprostředkování služby - možná jen ústní dohodou, za úplatu ?
Co se týče možného záškodnictví - prostě to uděláme - finance i metody se vždy osvědčily.

25. 07. 2015 - 19:29

saxana: https://www.facebook.com/uk.GoDaddy/videos/vb.220124644820696/336054989894327/?type=2&theater

25. 07. 2015 - 19:45

saxana: > Datum: 12.06.2015 18:39
> Předmět: K 213
>
Přátelé, co znamená ten věšák na stránkách K 213?

25. 07. 2015 - 21:07

zdenek: Asi kazdy ma zkusenosti s pomalymi soudy v CR.
Proces s adminem v CR by trval minimalne 5 let.
Nejlepsi by proto bylo zalozeni novych stranek K196.
Kriticke informace o deni v justici skutecne velmi chybi.

26. 07. 2015 - 11:56

zdenek: Vazeni kritici posraneho stavu v justici CR,
v CR ma platit od roku 2004 Evropske pravo a nikoliv to stare Komunisticke pravo.
Evroske pravo je tak od 2004 NADRAZENE tomu komunistickemu!!!
Ze tomu tak v CR zdaleka neni a ze tomu je dokonce presne naopak tak o tom je Usneseni
NS 31 Nd 316/2013, kterym skupina 15 soudcu NS v 11/2014 to stare komunisticke pravo nadradilo tomu Evropskemu pravu a od te doby jiz podle tohoto kriminalniho usneseni 30-krat rozhodnuto.
Toto je snad dostatecny dukaz proti zlocincum u NS.

26. 07. 2015 - 12:31

zd: Znate tohoto ptacka?

Novým soudcem Ústavního soudu by se mohl stát Jaromír Jirsa, místopředseda Městského soudu v Praze a bývalý prezident Soudcovské unie.

26. 07. 2015 - 15:05

pr: To Zdeněk: V daném rozhodnutí 31 Nd 316/2013 řešil NS otázku pravomoci českých soudů (t.j. místní příslušnost) rozhodovat věc s mezinárodním prvkem. Uzavřel, že ji soudy mají, zde jmenovitě OS Břeclav, kdy vyšel ze zákona o mezinárodním právu soukromém a procesním, který vyšel ve Sbírce zákonů již v roce 1967. Nejsem si jist, neb jsem to nekontroloval, ale tento zákon byl již novelizován. Nicméně, zůstává ten problém, že navzdory nadřazenosti evropského práva na českým, jak deklaruje sám NS, v praxi v rozhodnutí českých soudů je to naopak, což souvisí s tím odpadem, co byl jmenován a který tak soudí. Mnohem větší problém je to, že tento odpad svévolně ignoruje jakoukoli relevantní judikaturu, ať ESLP, ESD, ÚS, NS, NSS, ačkoliv má povinnost ji aplikovat a respektovat dle článku 89 odstavce 2 Ústavy ČR, rozsudku NS 30 Cdo 610/2012 a paragrafu 13 zákona 89/2012 Sb., NOZ. V takových případech je nutno podávat žádosti o finanční odškodnění ba Ministerstvo spravedlnosti a vytrvat, a tedy vynutit si, aby soudy respektovali a aplikovali relevantní judikaturu, namísto toho, aby občané (a jiné právní subjekty) museli trávit další roky života dovoláním či řízením o ústavní stížnosti.

26. 07. 2015 - 15:11

pr: Omluva za překlepy a jiné, psáno z mobilu.

26. 07. 2015 - 18:54

zdenek: K pr:
Jsem rad, ze jste se na to podival:
Mezinarodni soudni prislusnost resi Evropske pravo v NR 44/2001 vcetne zcela jasneho postupu v cl. 26.
V CR byl 1. judikat ucinen az v 2008 v 29 Nd 336/2007.
Podle nej rozhodoval NS od 2008 do 2013. Posledni byl 23 Nd 315/2013.
Pak nasledovaly zlocinecke 31 Nd 316/2013 a 30 Nd 317/2013 a lavina dalsich dle 31 Nd 316/2013.
Kdyz nemaji soudy CR mezinarodni prislusnost, tak nemuzou pouzit zadny komunisticky zakon!!!
Je toto jasne?
Brozova byla odvolana, ona nesla dobrovolne do duchodu! Hlava cele chobotnice tak odstoupila.

26. 07. 2015 - 19:30

zdenek: Jeste k pr:
Co se tyce tech zakonu k mezinarodnimu pravu, pak v CR platil s chybnym prekladem 97/1963.
Chyba v prekladu byla nalezena az 40 letech v 2005 v 30 Nd 444/2004. Tento stary zakon byl tim neucinny.
Nasledoval novy Pospisiluv zakon 91/2012 a v nem kriminalni §5 - obchazeni zakona.
V 2015 musi soudy pouzit predevsim NR 44/2001 a pak mozna novy 91/2012, v zadnem pripade vsak komunisticky chybny 97/1963.
Navic v CR plati Ustava, cl 10 - mezinarodni ma prednost pred vnitrostatnim!!!
Soudci 1. a 2. stupne nemaji ani tuseni.
Kompetentni pro urceni mezinarodni prislusnosti je od 2008 jedine NS! Proto soudy predkladaji takoveto pripady k NS, ktery musi rozhodnout predevsim dle NR 44/2001.
Bez rozhodnuti dle NR 44/2001 nesmi soudy v procesu pokracovat!

26. 07. 2015 - 19:30

pr: Řekl bych, že potřebovali dostat do vedení bolševika Šámala, kdy Ištvánek, další bolševik, byl briskně instalován jako předseda Občansko - obchodního kolegia NS, které má pod palcem schvalování toho, co vyjde ve Sbírce soudních rozhodnutí a stanovisek, alias judikatury NS. Ostatně Ištvánek je podepsán pod řadou usnesení, které jste sám zmínil.

26. 07. 2015 - 19:37

pr: To Zdeněk: v tom, máte pravdu. Proto říkám, že tomu odpadu, co byl jmenován a soudí, se nesmí ustoupit. Když to neudělají dle předpisů, jež jste zmínil, pak stížnost na ÚS, pak Evropská komise, ESLP,atd. Prostě nekompromisní tlak na ten ksindl, co je na českých soudech. Jinak oprava z mé strany, první zákon o mezinárodním právu soukromém a procesním je opravdu 97/1963Sb. Psaní z mobilu má své limity.

28. 07. 2015 - 07:45

zd: Mozna by se tim mohl zabyvat i Senat CR a ty Komunisty od NS odvolat.

26. 07. 2015 - 20:23

zdenek: Pokud Istvanek rozhoduje o tom co vyjde ve Sbirce zakonu, pak tim 31 Nd 316/2013 zavedl stary chybny a neplatny komunisticky zakon a nadradil ho nad Evropske pravo.
Zajimalo by me jen cislo te nove sbirky ve ktere tento trestny cin Istvanka vyjde.

26. 07. 2015 - 21:17

zdenek: Istvanek a jeho kriminalni kolegium rozhoduje o judikature, ktera neni platna dle Evropskeho prava.
Az pujdete na demonstraci, tak tam vyveste transparent:
"Chceme zaimplementovani Evropskeho prava do legislativy CR.
Posrane Komunisticke pravo je jiz 26 let v CR neplatne!"

26. 07. 2015 - 23:08

em: Pan Fiala nezvládnul postavení nezvoleného předsedy spolku, když všechnu činnost a rozhodování koncentroval pouze ve svých rukou. Je zbytečné licoměrně plakat nad současným stavem a svalovat vinu na druhé. Nepochybně poslední admin fatálně selhal, ale to neexistovala žádná zastupitelnost? Pan Fiala sám neznal přístupové kódy? Předpokládám že ano a pak je jeho chybou, že je nedokázal sdělit včas dále. Přes právníka, při návštěvách. Opravdu ho nikdo včas neinformoval o vzniklých problémech?
Ukazuje se, že K 213 je vlastně spolek pouze jedné schopné a fungující osoby. Co dělali, nedělali stovky ostatních členů, ten výkonný výbor?

I zde diskuze funguje.

29. 07. 2015 - 05:45

mk: Zdravím všechny diskutující.
Zálohu důležitých stránek by měl mít k dispozici každý, kdo důležité stránky vlastní. Pokud je nemá, je to samozřejmě chyba, o tom se diskutovat nemusí.
Web K213 ale zálohovala několik let Národní knihovna ČR, protože:
V prostředí internetu průběžně narůstá obrovské množství publikovaných dokumentů, které se postupně mění nebo zcela mizí. Pokud nebudou průběžně archivovány, tato významná součást národního kulturního dědictví bude nenávratně ztracena. Odpovědnost za archivaci webových zdrojů a jejich registraci v národní bibliografii nesou národní knihovny, příp. další depozitní knihovny.

Úlohou Webarchivu je řešení problematiky archivace národního webu, tj. bohemikálních dokumentů zveřejněných v prostředí sítě Internet – shromažďování webových zdrojů, jejich archivace a ochrana a zajištění dlouhodobého přístupu k těmto archivovaným dokumentům. Provádí se jednak kompletní archivace, tj. automatický sběr „celého“ českého webu. Souběžně probíhá výběrová archivace (na základě URL nejzajímavějších webových zdrojů vybraných na základě selekčních kritérií) a tématické archivace (zaměřené na určité aktuální téma, např. volby, povodně apod.). Webarchiv je od roku 2007 členem mezinárodního konzorcia pro archivaci webu IIPC.
Takže zálohy existují a to dokonce knihovna archivovala 51 verzí, které jsou v plné verzi dostupné v Klementinu a odsud je možné určitě drtivou část minimálně do poloviny února 2015 získat autorovi:
Legislativa

Archivaci webu v České republice, zejména zpřístupnění archivovaných elektronických zdrojů vymezuje Autorský zákon (č. 121/2000 Sb.). Tento zákon umožňuje prostřednictvím tzv. knihovní licence vytvářet rozmnoženiny díla pro své archivní a konzervační účely. Vzhledem ke znění zákona však není možné tyto rozmnoženiny díla volně zpřístupnit veřejnosti. Pro umožnění přístupu k výběrové části archivu je třeba získat souhlas vydavatele stránek.
Např. archiv verze 9.2. je dostupný zde:
http://wayback.webarchiv.cz:8080/wayback/20150209160908/http://www.k213.cz/