.
.
Co je nám vlastně bližší ? Košile, anebo kabát ? Co ale vlastně pro nás z toho je ten kabát, a co ta košile ? Máme ve zvyku neustále vykukovat za naše hranice, ale to co se děje u nás doma, tak děláme, že to nevidíme. Máme neustále tendence se zhlížet v tzv. minulosti "západních států", ale přitom doma toho je tolik k řešení, a tohle pokukování směrem na "západ" a neustálé porovnávání, tak to nás tak akorát rozptyluje od toho, abychom se opravdu zaměřili na naše problémy. A určitě jich nemáme málo. V tomto případě to platí dvojnásob, jelikož Řecko není zrovna ideální stát k tomu, aby si z něj někdo bral příklad, anebo vysnil jako svůj státní idol. Na druhou stranu je od novinářů milé, že se zajímají a není jim lhostejné, co se děje v Řecku, když na to, co se v tomto směru děje u nich doma, tak na to z vysoka kašlou. To, že společnost Lidl ve svých reklamních či propagačních materiálech vygumovala ze střech řeckých kostelů kříže, to je určitě nehorázná drzost, ale nějaký důvod je k tomu vedl, i když ten důvod je neakceptovatelný a neomluvitelný. Je moc sympatické od našich "vyvážených" médií, že toto zaregistrovala ... co že se to vlastně děje se svrchovaností v Řecku. Abych se přiznal, tak mně to uniklo, asi mám trochu jiné starosti, a nebo spíše se mě to tolik opravdu netýká. Co mě ale mrzí, a co se mě týká, je to, že už řadu let nám doslova PRZNĺ jeden z našich státních symbolů, a sice vlajku ČR, jiná obchodní společnost, obchodní řetězec Kaufland.
Ano, už jsou to roky, kdy si tato obchodní společnost vzala za své projevovat náklonnost k naší zemi, a sice Z LÁSKY K ČESKU . To, že na každém rohu, na každé igelitce, na každém výrobku, v televizních reklamách, jednoduše prakticky všude, na nás vykukuje zhanobená naše vlajka, a sice tím, že je ve špatné poloze barev, než je stanoveno, tak to tolik žíly nikomu z nás netrhá, asi tedy, jak je vidět.... Já tedy nejsem žádný hnidopich, ani extrémně přehnaný vlastenec, ale určitou národní hrdost určitě mám, a toto když někde zahlédnu, tak je to, jako by mi někdo vrážel do očí kudlu....a cítím to tak stále, od začátku, se stejnou intenzitou. A budu to tak cítit i dále, jelikož toto je nezvratný stav, toto nikdo už nezmění, jelikož je to tak rozjetá kampaň, že je to nezastavitelné. Cca před rokem jsem zkoušel se kolem celého toho paskvilu s naší vlajkou něco dozvědět, ale že jsem se na to radši nevykašlal ... akorát jsem se umístnil na 1. místě v soutěži o největšího blbečka ... totální fiasko.... v podstatě naše média o to nejevila zájem, dokonce mi napsali z jedněch novin, že kdybych ještě něco v celé věci zjistil, tak je mám obratem informovat. Hrad, tedy kancelář, pro jistotu mlčel, a ani se nenamáhali mi odpovědět. Samotná obchodní společnost Kaufland mi odpověděla, že v žádném případě se nejedná o vlajku, ale že jsou to pouze znázorněné státní barvy ve tvaru srdce, což vyjadřuje právě tu propagovanou lásku k Česku ... a k tomu všelijaké další mlžící ... bla, bla, bla .... jak s blbcem si se mnou dopisovali... a to je tedy i důvod, proč se pozastavuji nad tím, že se naše média zajímají o chybějícící kříže na řeckých kostelech, či chrámech, byť je to pouze na reklamních materiálech obchodní společnosti Lidl, když u nás doma mají v tomto směru pole neorané. Určitě by bylo milé, kdyby se ve stejném duchu a rozsahu objevil článek ohledně našich vlaječek v rukách společnosti Kaufland, která si s nimi dělá co chce, a to bez jakéhokoliv respektu. Buďme ale upřímní a dejme si ruku na srdce, není jeden z důvodů toho, že se tím nikdo, ale opravdu nikdo, nijak zvlášť nezaobírá, že vlastně celá řada z nás neví, nezná, a nebo minimálně tápe v tom, nebo nám to je jedno, jak to má být správně, na které tedy straně má být barva červená z čelního pohledu na vlajku... a přitom je to tak v té dnešní a moderní době snadné ... si to prostě "vygůglovat "...
.